Czeski Leo Express chce rywalizować na polskim rynku. Prywatny przewoźnik chce jeździć na najbardziej rentownych trasach z Warszawy do Gdańska, Katowic i Krakowa - podaje "Dziennik Gazeta Prawna".
PKP Intercity zamówiło 20 pociągów Pendolino, które mają pomóc spółce zacząć zarabiać. Pierwszy z nich przyjedzie do Polski w sierpniu 2013.
Czeski Leo Express może stać się poważną konkurencją dla Pendolino. Czesi ubiegają się o operowanie na odcinkach z Warszawy do Poznania, Szczecina, Katowic, Krakowa, Gdańska i czeskiej Pragi.
- Pracujemy nad tym, aby nasza oferta była coraz bardziej atrakcyjna. Inwestujemy w nowy i modernizowany tabor, wdrażamy nowe rozwiązania biletowe - mówił Janusz Malinowski, prezes InterCity, w rozmowie z "Dziennikiem Gazetą Prawną".
ja, Wyborcza.pl, "Dziennik Gazeta Prawna"
Czeski Leo Express może stać się poważną konkurencją dla Pendolino. Czesi ubiegają się o operowanie na odcinkach z Warszawy do Poznania, Szczecina, Katowic, Krakowa, Gdańska i czeskiej Pragi.
- Pracujemy nad tym, aby nasza oferta była coraz bardziej atrakcyjna. Inwestujemy w nowy i modernizowany tabor, wdrażamy nowe rozwiązania biletowe - mówił Janusz Malinowski, prezes InterCity, w rozmowie z "Dziennikiem Gazetą Prawną".
ja, Wyborcza.pl, "Dziennik Gazeta Prawna"