Google przegrał z Apple, IBM lepszy niż Coca-Cola

Google przegrał z Apple, IBM lepszy niż Coca-Cola

Dodano:   /  Zmieniono: 
Apple to najdroższa marka świata (fot. mat. prasowe Apple)
Apple, Google oraz IBM to najdroższe marki świata - wynika z rankingu BrandZ przygotowanego przez Millward Brown Optimor.
Wartość 100 umieszczonych na liście najdroższych marek szacuje się na 2,6 bilionów dolarów.

W tegorocznej edycji rankingu BrandZ pierwsze miejsce zajęło Apple, wycenione na ponad 185 miliardów dolarów. Na podium znalazły się także Google (ponad 113 miliardów) oraz IBM (nieco ponad miliard dolarów mniej niż Google).

Dwa kolejne miejsca zajęły marki spożywcze - McDonald's (90 mld dol.) oraz Coca-Cola (78 mld dol.). W zestawieniu 10 najlepszych znalazły się również: AT&T (75 mld do.), Microsoft i Marlboro (każda warta niespełna 70 miliardów) oraz Visa i China Mobile (odpowiednio 56 oraz 55 miliardów dolarów).

Ostatnie, setne miejsce zajął Volkswagen, wyceniony na 8,7 mld dolarów.

W zestawieniu 100 najdroższych marek świata nie znalazła się żadna z Polski.

zew, marketingweek.co.uk