ZUS będzie się promował latem za 240 tys. złotych

ZUS będzie się promował latem za 240 tys. złotych

Dodano:   /  Zmieniono: 
ZUS organizuje kampanię edukacyjną (fot. sxc.hu) Źródło: FreeImages.com
ZUS zorganizuje kampanię edukacyjną w czasie tegorocznych imprez z cyklu "Lato z Radiem". Umowa między ZUS-em a Polskim Radiem opiewa na 240 tys. zł netto. O sprawie pisze Gazeta.pl.
Na imprezach z cyklu "Lato z Radiem" pojawią się stoiska edukacyjne ZUS-u, a logotypu Zakładu pojawią się na nośnikach Polskiego Radia. - Na stoiskach będziemy przybliżać sprawy emerytalne, rentowe i szerzej związane z ubezpieczeniami społecznymi, na stoiskach będzie też można między innymi skorzystać z Platformy Usług Elektronicznych, czyli z portalu dającego bezpłatny, bezpieczny i transakcyjny dostęp do konta ubezpieczonego w ZUS - informuje Jacek Dziekan, rzecznik prasowy ZUS-u.

arb, Gazeta.pl