mBank zaprezentował nowe logo oraz nowy serwis transakcyjny. Kampania reklamowa ma kosztować 12 milionów złotych - donoszą wirtualnemedia.pl.
Dwumiesięczna kampania reklamowa promująca nowe logo i nowy serwis ma ruszyć 10 czerwca.
Nowe logo mBanku przygotowano w pięciu wersjach kolorystycznych. Różne wersje przeznaczono dla różnego typu klientów.
Właścicielem mBanku i MultiBanku jest BRE Bank. Pod koniec roku banki mają się połączyć i funkcjonować pod nazwą mBank.
Budżet przeznaczony na przygotowanie nowego serwisu transakcyjnego mBanku to 100 mln zł. Jak dotąd wydano 50 milionów - powiedział wirtualnymmediom.pl prezes BRE Banku Cezary Stypułkowski.
zew, wirtualnemedia.pl
Nowe logo mBanku przygotowano w pięciu wersjach kolorystycznych. Różne wersje przeznaczono dla różnego typu klientów.
Właścicielem mBanku i MultiBanku jest BRE Bank. Pod koniec roku banki mają się połączyć i funkcjonować pod nazwą mBank.
Budżet przeznaczony na przygotowanie nowego serwisu transakcyjnego mBanku to 100 mln zł. Jak dotąd wydano 50 milionów - powiedział wirtualnymmediom.pl prezes BRE Banku Cezary Stypułkowski.
zew, wirtualnemedia.pl