Kompania Piwowarska wypuściła na rynek piwo pod marką "Dziesięć i Pół". Marka ta była popularna w latach 90-tych XX wieku. Firma liczy, że zainteresuje nowym produktem 30- i 40-latków. O sprawie informuje Gazeta.pl.
Piwo "10,5" było dostępne na rynku od 1995 roku. Wprowadzeniu tej marki towarzyszyła intensywna kampania reklamowa (z popularnym hasłem: "Pozostawiam swe problemy/Jak samochód ślady kół/Dziesięć i pół"). Ponadto logotypem piwa oznakowano kluby w dużych polskich miastach - hasłem przewodnim tej akcji promocyjnej było "Welcome to the club".
Marka zniknęła z rynku po kilku latach. - Piwo było dobre, ale popełniliśmy pewne błędy w komunikacji, a nasz marketing nie nadążał za trendami - mówi dziś Paweł Kwiatkowski, rzecznik prasowy Kompanii Piwowarskiej.
Na razie nie wiadomo, czy marka ponownie na dobre zagości na rynku. - To edycja limitowana i taki test konsumencki. Jeżeli produkt się przyjmie, rozważymy jego produkcję na większą skalę - mówi Kwiatkowski. Obecnie piwo sprzedawane jest w półlitrowych puszkach. Cena jednej puszki to 3,70 złotych.
arb, Gazeta.pl
Marka zniknęła z rynku po kilku latach. - Piwo było dobre, ale popełniliśmy pewne błędy w komunikacji, a nasz marketing nie nadążał za trendami - mówi dziś Paweł Kwiatkowski, rzecznik prasowy Kompanii Piwowarskiej.
Na razie nie wiadomo, czy marka ponownie na dobre zagości na rynku. - To edycja limitowana i taki test konsumencki. Jeżeli produkt się przyjmie, rozważymy jego produkcję na większą skalę - mówi Kwiatkowski. Obecnie piwo sprzedawane jest w półlitrowych puszkach. Cena jednej puszki to 3,70 złotych.
arb, Gazeta.pl