Dwie firmy chcą zasponsorować remont elewacji Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie. W zamian żądają prawa do zasłonięcia elewacji budynku dużymi reklamowymi banerami, które wisiałyby na PKiN przez rok - informuje "Gazeta Wyborcza". Stołeczny ratusz nie wyklucza, że zgodzi się na takie rozwiązanie.
Pałac Kultury i Nauki nie był remontowany od momentu zbudowania go w 1955 roku. Tymczasem w 2007 roku budynek trafił do rejestru zabytków. W związku ze zbliżającym się 60-leciem budowy PKiN kilka agencji reklamowych zgłosiło się do władz stolicy z propozycją zasponsorowania remontu elewacji budynku - w zamian firmy te chcą uzyskać prawo do zasłonięcia Pałacu olbrzymimi banerami, na których mogliby reklamować się sponsorzy remontu.
Koszt remontu elewacji PKiN może wynieść ok. 30-40 milionów złotych, dlatego władze miasta nie wykluczają, że skorzystają z oferty przedstawionej przez potencjalnych sponsorów.
arb, "Gazeta Wyborcza"
Koszt remontu elewacji PKiN może wynieść ok. 30-40 milionów złotych, dlatego władze miasta nie wykluczają, że skorzystają z oferty przedstawionej przez potencjalnych sponsorów.
arb, "Gazeta Wyborcza"