Sprzedając ponad 700 milionów litrów napojów rocznie Kola Real jest prawdziwym potentatem na wielu rynkach wschodzących. Firma weszła na arenę walki pomiędzy wielkimi koncernami po cichu... i odniosła sukces na polach, na których nie udało się to globalnym potentatom.
W 25. rocznicę powstania firmy, model biznesowy Koli Real jest skarbnicą, z której czerpią dzisiejsi wykładowcy uczelni ekonomicznych.
Firma została założona przez Eduardo Ananosa i jego syna po tym, jak uciekli ze swojego domu w Ayacucho zajętego przez Komunistyczną Partię Peru - Świetlisty Szlak.
W czasie szalejącej wojny domowej dostrzegli swoją szansę. Cały biznes opierał się na bardzo konkretnym założeniu: produkty dystrybuowano głównie w ubogich obszarach wiejskich, nie w wielkich miastach.
CNN Newsource/x-news
Firma została założona przez Eduardo Ananosa i jego syna po tym, jak uciekli ze swojego domu w Ayacucho zajętego przez Komunistyczną Partię Peru - Świetlisty Szlak.
W czasie szalejącej wojny domowej dostrzegli swoją szansę. Cały biznes opierał się na bardzo konkretnym założeniu: produkty dystrybuowano głównie w ubogich obszarach wiejskich, nie w wielkich miastach.
CNN Newsource/x-news