"Klientocentryzm" - to według dyrektora generalnego firmy Amazon Jeffa Bezosa recepta na sukces.
- Wiemy, że klienci lubią niskie ceny, wiemy, że lubią duży wybór i wiemy, że lubią szybką dostawę. Tak jest teraz i tak będzie za 10 oraz za 20 lat. Dlatego dokładnie na tym się skupiamy - przekonywał.
Jak dodał, jego firm nie chce zarabiać na samej sprzedaży urządzeń, lecz na korzystających z nich klientów, którzy kupują filmy, muzykę czy książki. Tak jest również w przypadku najnowszego tabletu firmy, który kosztuje prawie 200 dolarów mniej niż najtańszy tablet Apple.
ja, CNN Newsource/x-news
Jak dodał, jego firm nie chce zarabiać na samej sprzedaży urządzeń, lecz na korzystających z nich klientów, którzy kupują filmy, muzykę czy książki. Tak jest również w przypadku najnowszego tabletu firmy, który kosztuje prawie 200 dolarów mniej niż najtańszy tablet Apple.
ja, CNN Newsource/x-news