Apple skarży się na polski sklep. Przez jabłko

Apple skarży się na polski sklep. Przez jabłko

Dodano:   /  Zmieniono: 
Apple procesuje się z polskimi sklepami internetowymi (fot. Apple) 
Apple zaskarżył przed Urzędem Patentowym polski sklep Fresh24.pl - powodem skargi jest to, że w logo sklepu znajduje się... zielone jabłko - informuje "Gazeta Wyborcza".
Zdaniem przedstawicieli Apple'a zielone jabłko w logo sklepu fresh24.pl jest zbyt bardzo podobne do loga amerykańskiej firmy znanej z produkcji iPhone'ów. Przedstawiciele polskiego sklepu odrzucają te oskarżenia jako bezzasadne. Sprawę ma rozstrzygnąć kolegium ds. spornych Urzędu Patentowego RP.

Od 2012 roku Apple spiera się o nazwę i logo z innym sklepem internetowym - A.pl. W tym wypadku chodzi nie tylko o logo, ale również o fonetyczne odczytywanie nazwy sklepu w języku angielskim - A.pl po angielsku brzmi niemal tak samo jak Apple.

arb, "Gazeta Wyborcza"