Open'er traci kluczowego sponsora

Open'er traci kluczowego sponsora

Dodano:   /  Zmieniono: 
Heineken znika z nazwy Open'er Festivalu, fot. sxc.huŹródło:FreeImages.com
Heineken znika z nazwy Open'er Festivalu. Marka nie będzie już sponsorem tytularnym imprezy - podają Wirtualne Media.
Heineken był sponsorem tytularnym Open’er Festivalu od 11 lat, czyli od drugiej edycji festiwalu w 2003 roku. - Ta chyba najdłuższa umowa, współpraca sponsorska promotora muzycznego ze sponsorem jest dowodem, że łączą nas nie tylko pomysły biznesowe, ale i idee promocji w Polsce muzyki i sztuki na najwyższym, światowym poziomie - mówi Wirtualnym Mediom Mikołaj Ziółkowski, szef Alter Art, agencji organizującej festiwal.

Od 2014 r. Heineken będzie jedynie partnerem festiwalu. Piwo Heineken będzie wciąż sprzedawane na obszarze imprezy. Grupa Żywiec i Alter Art oficjalnie nie podają powodów zakończenia współpracy sponsorskiej. Jak podają Wirtualne Media, nieoficjalnie mówi się, że marka nie jest zadowolona z faktu, że Open’er Festival funkcjonuje w szerszej świadomości pod taką nazwą, a człon Heineken bywa pomijany.

sjk, www.wirtualnemedia.pl