UOKiK nałożył grzywnę na operatora sieci Plus za kampanię reklamową pod hasłem "29 groszy za minutę do wszystkich". Karę potwierdził Sąd Ochrony Konkurencji i Konsumentów. W ocenie UOKiK reklama wprowadzała odbiorców w błąd - podaje portal wirtualnemedia.pl.
Kampania "29 gorszy za minutę do wszystkich" została zorganizowana w 2010 roku.
W ocenie UOKiK reklama wprowadzała w błąd, gdyż stawka 29 groszy za minutę dotyczyła każdego połączenia w obrębie MixPlusa jedynie, gdy użytkownik wykupi dodatkowy pakiet usług i wykorzysta limit minut w ramach tego pakietu.
Grzywna wynosi 1 859 067 zł. Orzeczenie UOKiK potwierdził Sąd Ochrony Konkurencji i Konsumentów. Polkomtel może się od niego odwołać do Sądu Apelacyjnego.
ja, wirtualnemedia.pl
W ocenie UOKiK reklama wprowadzała w błąd, gdyż stawka 29 groszy za minutę dotyczyła każdego połączenia w obrębie MixPlusa jedynie, gdy użytkownik wykupi dodatkowy pakiet usług i wykorzysta limit minut w ramach tego pakietu.
Grzywna wynosi 1 859 067 zł. Orzeczenie UOKiK potwierdził Sąd Ochrony Konkurencji i Konsumentów. Polkomtel może się od niego odwołać do Sądu Apelacyjnego.
ja, wirtualnemedia.pl