"Wprost" w czołówce najbardziej opiniotwórczych mediów dekady. Pierwsze miejsce wśród tygodników

"Wprost" w czołówce najbardziej opiniotwórczych mediów dekady. Pierwsze miejsce wśród tygodników

Dodano:   /  Zmieniono: 4
Wprost logo
Instytut Monitorowania Mediów przeprowadził badanie dot. ustalenia najbardziej opiniotwórczego medium dekady. Zgodnie z nim "Wprost" znajduje się w czołówce.
"Wprost" zajął pierwsze miejsce jako najczęściej cytowany tygodnik dekady. Na publikacje "Wprost" powoływano się 29,6 tys. razy, podczas gdy na publikacje drugiego tygodnika na liście - "Newsweeka" -  21,8 tys. razy.

"Wprost" zajął także czwarte miejsce w kategorii "Najbardziej opiniotwórcze tytuły prasowe dekady". Wyprzedzony został jedynie przez dzienniki: "Rzeczpospolita", "Gazeta Wyborcza" oraz "Dziennik Gazeta Prawna".

 W kategorii "Najbardziej opiniotwórcze media dekady" "Wprost" zajął 5. miejsce przed m.in. radiem RMF FM, czy Radiem Zet, a za "Rzeczpospolitą", "Gazetą Wyborczą", "Dziennikiem Gazetą Prawną" oraz TVN24.

IMM
 4

Czytaj także