Sklep spożywczy, zoologiczny, odzieżowy, salon kosmetyczny, restauracja, szkoła językowa, szkoła sportowa, apteka, cukiernia, przedszkol, salon fryzjerski, szkoła muzyczna, fitness club, stacja paliw, usługi finansowe, pralnia, sklep z biżuterią, myjnia, nawet wyszukiwarka internetowa – wymieniać można w nieskończoność. Główne ulice dużych polskich miast, galerie i pasaże handlowe czy popularne deptaki to już nie miejsca dla kogoś, kto samodzielnie stawia pierwsze kroki w biznesie. – Przedsiębiorcy, którzy przeżyli kryzys, już są w biznesie franczyzowym, a ci, co chcą przeżyć, właśnie dołączają – diagnozuje sytuację Arkadiusz Słodkowski, prezes zarządu firmy konsultingowej Profit System. Z „Raportu o rynku franczyzy” wynika, że w tym roku zadebiutuje tysięczna marka franczyzowa w Polsce, a liczba polskich firm na licencji przekroczy 63 tys. Tylko w ubiegłym roku na polskim rynku pojawiło się ponad 100 nowych franczyz.
GOTOWA RECEPTA NA SUKCES
Archiwalne wydania tygodnika Wprost dostępne są w specjalnej ofercie WPROST PREMIUM oraz we wszystkich e-kioskach i w aplikacjach mobilnych App Store i Google Play.