Akcje Amazonu spadły o 10 proc. na wieść o dużo większej od spodziewanej stracie, której gigant e-commerce doświadczył w II kwartale tego roku.
Mimo wzrostu sprzedaży od kwietnia do czerwca o 23 proc., firma zanotowała 126 mln dolarów na minusie. W analogicznym okresie zeszłego roku Amazon stracił 7 milionów.
Do tak dużej straty w tym roku przyczyniły się przede wszystkim wydatki na nowe produkty i usługi - m.in. dostawę w niedzielę czy urządzenie do streamowania treści internetowych na telewizor Fire TV. Amazon zaprezentował też w tym czasie swój pierwszy smartfon - Fire Phone - oraz zaproponował usługę nielimitowanego dostępu do e-booków za 99 centów miesięcznie.
CNN Newsource/x-news
Do tak dużej straty w tym roku przyczyniły się przede wszystkim wydatki na nowe produkty i usługi - m.in. dostawę w niedzielę czy urządzenie do streamowania treści internetowych na telewizor Fire TV. Amazon zaprezentował też w tym czasie swój pierwszy smartfon - Fire Phone - oraz zaproponował usługę nielimitowanego dostępu do e-booków za 99 centów miesięcznie.
CNN Newsource/x-news