Najpierw było zaskoczenie. Jak to, firma z Polski jest jednym z głównych sponsorów legendarnego Interu Mediolan? Niedługo potem okazało się, że na umieszczeniu nazwy OKNOPLAST na stadionie San Siro w Mediolanie ekspansja wizerunkowa spółki się nie kończy. Chwilę później firma ogłosiła, że rozpoczyna współpracę z Borussią Dortmund. Następną drużyną w kolejce był Olympique Lyon, równie znana marka w świecie futbolu. Tak przemyślanej akcji wizerunkowej w Polsce jeszcze nie było. – Muszę przyznać, że był to bardzo odważny i bezprecedensowy ruch, nie tylko w naszej branży. Śmiało mogę powiedzieć, że również na skalę całego polskiego biznesu, bo wcześniej żadna polska firma nie prowadziła tak spektakularnych działań – mówi Mikołaj Placek, prezes zarządu Grupy OKNOPLAST.
Archiwalne wydania tygodnika Wprost dostępne są w specjalnej ofercie WPROST PREMIUM oraz we wszystkich e-kioskach i w aplikacjach mobilnych App Store i Google Play.