Dba pani o promocję Żołądkowej Gorzkiej, czyli marki mocno alkoholowej – to branża, którą rzadko zarządzają kobiety. To dlatego, że produkty te są kupowane głównie przez mężczyzn?
Przekonanie o tym, że branżą zarządzają przede wszystkim mężczyźni, jest rozpowszechnione, ale zdecydowanie błędne. Myślę, że firma Stock Polska jest jedną z tych, które obalają ten stereotyp. Dlaczego? W dziale marketingu naszej firmy blisko trzy czwarte zespołu stanowią kobiety, które zarządzają jednymi z największych marek alkoholowych w Polsce. Dwie kobiety należą do najwyższej kadry zarządzającej polskiego oddziału spółki. Co więcej, większość osób pracujących w naszym laboratorium specjalizującym się w tworzeniu receptur stanowią kobiety. To one opracowują formuły nowych produktów, które w ciągu ostatnich lat tak pokochali polscy konsumenci.
Archiwalne wydania tygodnika Wprost dostępne są w specjalnej ofercie WPROST PREMIUM oraz we wszystkich e-kioskach i w aplikacjach mobilnych App Store i Google Play.