Rub’n Smell Discs to nowy rodzaj oferty marketingowej, która od dwóch lat podbija rynek amerykański, a dziś coraz odważniej eksperymentuje w innych krajach. Polega na pokryciu nośników CD i DVD specjalnym tuszem i substancją zapachową, która uwalnia się pod wpływem ciepła. W ten sposób wiele firm znalazło innowacyjny sposób dotarcia z reklamą do klienta. Takie rozwiązanie testowano m.in. w bra zylijskich wypożyczalniach DVD w Rio de Janeiro i Sao Paulo. Wszystkie płyty z nowościami pokryte były obrazkiem gorącej pizzy, którą reklamowała sieć pizzerii Domino’s. Kiedy podczas oglądania filmu płyta nagrzewała się, dodatkowo uwalniała zapach współgrający ze zdjęciem na płycie. Klienci byli zachwyceni. Sama usługa nasączania płyt olejkami zapachowymi jest starannie rozwijana przez amerykańską firmę Digital Flex Media. Reklamodawca może skorzystać z proponowanej gamy zapachów lub dostarczyć swój własny, pod warunkiem że nie będzie zawierał alkoholu, nie rozpuści się pod wpływem wody, a jego temperatura wrzenia będzie wynosiła więcej niż 100 sto pni Celsjusza.
Archiwalne wydania tygodnika Wprost dostępne są w specjalnej ofercie WPROST PREMIUM oraz we wszystkich e-kioskach i w aplikacjach mobilnych App Store i Google Play.