Jak nas wodzą za nos

Jak nas wodzą za nos

Dodano:   /  Zmieniono: 
Decyzję o zakupie podejmujemy już w pierwszych trzech sekundach patrzenia na produkt. Doskonale wiedzą o tym sprzedawcy, którzy coraz częściej kuszą wszystkie nasze zmysły.

Rub’n Smell Discs to nowy rodzaj oferty marketingowej, która od dwóch lat podbija rynek amerykański, a dziś coraz odważniej eksperymentuje w innych krajach. Polega na pokryciu nośników CD i DVD specjalnym tuszem i substancją zapachową, która uwalnia się pod wpływem ciepła. W ten sposób wiele firm znalazło innowacyjny sposób dotarcia z reklamą do klienta. Takie rozwiązanie testowano m.in. w bra zylijskich wypożyczalniach DVD w Rio de Janeiro i Sao Paulo. Wszystkie płyty z nowościami pokryte były obrazkiem gorącej pizzy, którą reklamowała sieć pizzerii Domino’s. Kiedy podczas oglądania filmu płyta nagrzewała się, dodatkowo uwalniała zapach współgrający ze zdjęciem na płycie. Klienci byli zachwyceni. Sama usługa nasączania płyt olejkami zapachowymi jest starannie rozwijana przez amerykańską firmę Digital Flex Media. Reklamodawca może skorzystać z proponowanej gamy zapachów lub dostarczyć swój własny, pod warunkiem że nie będzie zawierał alkoholu, nie rozpuści się pod wpływem wody, a jego temperatura wrzenia będzie wynosiła więcej niż 100 sto pni Celsjusza.

Więcej możesz przeczytać w 42/2014 wydaniu tygodnika Wprost.

Archiwalne wydania tygodnika Wprost dostępne są w specjalnej ofercie WPROST PREMIUM oraz we wszystkich e-kioskach i w aplikacjach mobilnych App StoreGoogle Play.

 0

Czytaj także