Facebook zapowiedział, że od 1 stycznia 2015 zmieni się regulamin serwisu. TVN24 analizuje, co oznacza to dla użytkowników.
"Od 1 stycznia 2015 r. użytkownik korzystający z naszych usług zobowiązuje się przestrzegać zaktualizowanych regulaminów, zasad wykorzystania danych, zasad stosowania plików cookie, a także wyraża zgodę na wyświetlanie mu ulepszonych reklam, opracowanych na podstawie wykorzystywanych przez niego aplikacji i witryn" - napisano w komunikacie Facebooka.
Jak podaje TVN24 wiele zmian wprowadzonych przez Facebooka nie będzie obowiązywało w naszym regionie. Dla Polaków zmiany te są w większości kosmetyczne. Jedną z nich jest zgromadzenie wszystkich informacji dotyczących naszej prywatności w serwisie w jednym miejscu. Regulamin porządkuję także politykę reklamową w serwisie. Po zmianach ustawienia wyświetlania reklam ustawione na koncie będą obowiązywały na wszystkich urządzeniach, na których korzystamy z serwisu.
TVN24
Jak podaje TVN24 wiele zmian wprowadzonych przez Facebooka nie będzie obowiązywało w naszym regionie. Dla Polaków zmiany te są w większości kosmetyczne. Jedną z nich jest zgromadzenie wszystkich informacji dotyczących naszej prywatności w serwisie w jednym miejscu. Regulamin porządkuję także politykę reklamową w serwisie. Po zmianach ustawienia wyświetlania reklam ustawione na koncie będą obowiązywały na wszystkich urządzeniach, na których korzystamy z serwisu.
TVN24