Wielka promocja w ciemno

Wielka promocja w ciemno

Dodano:   /  Zmieniono: 
Na promocji polskiej żywności za granicą najlepiej na pewno wychodzą firmy zajmujące się marketingiem i PR.

Promocja polskiej żywności to bardzo łakomy kąsek dla firm działających w tej branży. Czy pieniądze na ten cel, pochodzące w większości z kasy Unii Europejskiej, są zasadnie wydawane? To aktualne pytanie, bo na początku przyszłego roku Komisja Europejska może przyznać Polsce kolejne grube miliony na reklamę naszych rolniczych produktów – w kraju i na świecie. 25 listopada do Brukseli trafiło siedem nowych ofert – to programy informacyjne i promocyjne na niebagatelną kwotę 20 mln euro. Jeżeli dostaniemy pieniądze, firmy zajmujące się promocją będą mogły liczyć na niezłe zyski. Tak jak w ubiegłych latach.

Więcej możesz przeczytać w 50/2014 wydaniu tygodnika Wprost.

Archiwalne wydania tygodnika Wprost dostępne są w specjalnej ofercie WPROST PREMIUM oraz we wszystkich e-kioskach i w aplikacjach mobilnych App StoreGoogle Play.

 0

Czytaj także