Biznes na kliknięcie

Biznes na kliknięcie

Dodano:   /  Zmieniono: 
Prawie połowa polskich małych i średnich przedsiębiorstw nie ma stron w internecie. Firmy boją się je zakładać lub po prostu je na to nie stać. Warto jednak sprawdzić dostępną ofertę takich usług.

Firma, której nie ma w internecie, praktycznie nie istnieje. Przeważnie jest znana tylko relatywnie niewielkiej liczbie lokalnych klientów. Rezygnując ze strony internetowej, de facto sama przekreśla swoje szanse na rozwój i poszerzenie kręgu odbiorców jej usług oraz nabywców produktów i towarów. Internet jest bowiem dziś najważniejszym nośnikiem informacji. To również najtańsza forma reklamy. Własna strona internetowa to wymóg współczesnego biznesu. Jest ona najlepszym sposobem promocji – to miejsce, gdzie potencjalny klient, szukając wykonawcy potrzebnej mu usługi lub sprzedawcy produktu, może dowiedzieć się o istnieniu firmy. Strona WWW umożliwia szczegółowe opisanie swojej oferty, pokazanie fotografii produktów czy wykonanych lub planowanych realizacji oraz zamieszczenie informacji przydatnych potencjalnym klientom (odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania, dane kontaktowe, mapa dojazdu, godziny pracy itp.). Co więcej, witryna internetowa umożliwia kontakt z klientami, jeśli podamy na niej adres mailowy firmy. Odpowiednie pozycjonowanie strony (działania mające na celu osiągnięcie przez nią jak najwyższej pozycji w wynikach wyszukiwarek internetowych) dodatkowo zwiększy szanse na sukces firmy.

Więcej możesz przeczytać w 4/2015 wydaniu tygodnika Wprost.

Archiwalne wydania tygodnika Wprost dostępne są w specjalnej ofercie WPROST PREMIUM oraz we wszystkich e-kioskach i w aplikacjach mobilnych App StoreGoogle Play.

 0

Czytaj także