Konsumenci z Polski coraz częściej kupują w sieci

Konsumenci z Polski coraz częściej kupują w sieci

Dodano:   /  Zmieniono: 
Konsumenci z Polski coraz częściej kupują w sieci (fot. sxc.hu) Źródło: FreeImages.com
Konsumenci z Polski coraz częściej kupują w sieci, a e-przedsiębiorcy inwestują w reklamę internetową - pisze "Puls Biznesu".
Z badań przeprowadzonych przez firmę Sociomantic Lab wynika, iż najwięcej pieniędzy wydali w sieci w ubiegłym roku Brytyjczycy - 112 mld euro. 45,8 mld euro z kolei wydali Niemcy. W Polsce roczne wydatki na ten cel wynoszą 5 mln euro.

Eksperci uważają, iż wynika to z faktu o połowę mniejszej liczny ludności i słabszych zarobków. Zaznaczają jednak, iż mimo, że pod tym względem jesteśmy daleko w tyle za innymi europejskimi krajami, to Polska w krótkim czasie nadrobi te zaległości.

"Puls Biznesu"