Polskie - wysokiej jakości

Polskie - wysokiej jakości

Dodano:   /  Zmieniono: 

Z dyskusji na temat rozpoznawalności marki Polska, która toczy się od ponad dekady, wynika, że brakuje nam jednoznacznego wizerunku. Ta sytuacja ostatnio diametralnie się zmienia. Polskie firmy, dynamicznie zwiększając eksport, budują nie tylko swoje własne marki, ale też obraz Polski jako producenta wysokiej jakości towarów. Polskie marki pewniej podbijają zagraniczne rynki, a metka „Made in Poland” coraz silniej kojarzy się z wysoką jakością w rozsądnej cenie. Polscy producenci rzadziej uciekają się do ukrywania pochodzenia pod obcobrzmiącymi nazwami i chwalą się polskimi korzeniami. Wizerunek kraju zmienia się na naszych oczach. Polskie produkty torują sobie drogę wśród zagranicznej konkurencji w kolejnych dziedzinach.

PIĘKNA JAK POLKA

Więcej możesz przeczytać w 8/2015 wydaniu tygodnika Wprost.

Archiwalne wydania tygodnika Wprost dostępne są w specjalnej ofercie WPROST PREMIUM oraz we wszystkich e-kioskach i w aplikacjach mobilnych App StoreGoogle Play.