Ustawa o prawach konsumenta, która weszła w życie 25 grudnia ubiegłego roku, spowodowała spore zamieszanie na rynku.
Głównym problemem stała się sporna kwestia interpretacji art. 172 Prawa telekomunikacyjnego. Ale nie tylko. Firmy zajmujące się sprzedażą bezpośrednią i telemarketingiem zarzucają organom ustawodawczym po prostu wypuszczenie niedoróbki – zapisy odnoszące się do telemarketingu są bowiem niezrozumiałe i niedopracowane.
Więcej możesz przeczytać w 10/2015 wydaniu tygodnika Wprost .
Archiwalne wydania tygodnika Wprost dostępne są w specjalnej ofercie WPROST PREMIUM oraz we wszystkich e-kioskach i w aplikacjach mobilnych App Store i Google Play.
© ℗
Materiał chroniony prawem autorskim.
Wszelkie prawa zastrzeżone.
Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy tygodnika Wprost.
Regulamin i warunki licencjonowania materiałów prasowych.
Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy tygodnika Wprost.
Regulamin i warunki licencjonowania materiałów prasowych.