Modna koszula, ciekawa książka, sprzęt audio, kosmetyki czy bilety na koncert to tylko promil asortymentu, jaki możemy dziś kupić w internecie. Wchodzimy na jeden z serwisów sprzedażowych, wybieramy produkt i dokonujemy zapłaty online. W tym momencie zaczyna się praca dostawcy usług płatniczych. Choć to on odpowiada za przepływ pieniędzy między wszystkimi ogniwami transakcji, to w większości przypadków pozostaje niezauważalny. Dla klientów liczą się tylko wygoda oraz możliwość szybkiego i rzetelnego płacenia za usługi. Tak właśnie działa spółka PayLane z Gdańska, która obsługuje transakcje w większości krajów świata. W przeciwieństwie do firm, które wyspecjalizowały się w obsłudze jednorazowych zakupów (globalny PayPal czy polski PayU), gdańszczanie stawiają na klientów cyklicznie płacących za usługi.
Archiwalne wydania tygodnika Wprost dostępne są w specjalnej ofercie WPROST PREMIUM oraz we wszystkich e-kioskach i w aplikacjach mobilnych App Store i Google Play.
Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy tygodnika Wprost.
Regulamin i warunki licencjonowania materiałów prasowych.