Ich popularność można łatwo pokazać, śledząc ogólnodostępne dane. Na przykład w PKO Banku Polskim w I kwartale 2015 r. telefonem, tabletem, przez konsolę do gry czy czytnik e-booków do serwisów transakcyjnych lub aplikacji mobilnej IKO zalogowało się ponad milion klientów! Kolejne liczby potwierdzają rosnącą popularność rozwiązań mobilnych: IKO aktywowało dotychczas na swoich telefonach niemal 290 tys. osób, a od momentu wdrożenia na rynek użytkownicy wykonali za pomocą telefonów z IKO 2,4 mln operacji na łączną kwotę ponad 844 mln zł.
WYGODNIEJ I SZYBCIEJ
Archiwalne wydania tygodnika Wprost dostępne są w specjalnej ofercie WPROST PREMIUM oraz we wszystkich e-kioskach i w aplikacjach mobilnych App Store i Google Play.
Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy tygodnika Wprost.
Regulamin i warunki licencjonowania materiałów prasowych.