Kampanię Hotel Przyjazny Rodzinie realizuje pani już od siedmiu lat. Certyfikat jest dziś niezwykle prestiżowym wyróżnieniem. Jakie zmiany przyniosły te lata?
Kolejne edycje konkursu pozwoliły nam wypracować solidny produkt, któremu zaufali nie tylko rodzice podróżujący z dziećmi, lecz także sami hotelarze. Z początku kampania skupiała się głównie na wprowadzeniu do obiektów odpowiedniego dla najmłodszych wyposażenia – łóżeczek, przewijaków czy kącików zabaw. Dziś w większości obiektów jest to standard, dlatego właściciele hoteli, rozumiejąc potrzeby małych gości, dbają o budowanie tego, co najważniejsze – rodzinnej atmosfery i gościnności.
Czy w tych hotelach maluchy rzeczywiście czują się jak VIP-y?
Archiwalne wydania tygodnika Wprost dostępne są w specjalnej ofercie WPROST PREMIUM oraz we wszystkich e-kioskach i w aplikacjach mobilnych App Store i Google Play.
Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy tygodnika Wprost.
Regulamin i warunki licencjonowania materiałów prasowych.