W ubiegłym roku zagraniczna sprzedaż polskich firm wzrosła o ponad 5 proc., tymczasem Forte we Francji urosło o 200 proc. Co stoi za tak spektakularnym sukcesem?
Składa się na to wiele czynników. Po pierwsze, staramy się być francuscy we Francji, niemieccy w Niemczech i polscy w Polsce. To wymaga odpowiedniego projektowania i przygotowywania produktów. Staramy się też, aby za naszymi modelami nadążał serwis. Mam na myśli zarówno elektroniczną obsługę klientów przy przyjmowaniu zamówień, jak i wielojęzyczny personel rozmawiający codziennie z naszymi partnerami handlowymi w ponad 30 krajach, nie tylko w Europie.
Archiwalne wydania tygodnika Wprost dostępne są w specjalnej ofercie WPROST PREMIUM oraz we wszystkich e-kioskach i w aplikacjach mobilnych App Store i Google Play.
Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy tygodnika Wprost.
Regulamin i warunki licencjonowania materiałów prasowych.