Wraz z rozpoczynającymi się wakacjami epay Polska publikuje wyniki badania na temat świadomości Kart Prezentowych. Badanie zostało przeprowadzone wśród klientów salonów prasowych Inmedio, Relay, 1-Minute, na zlecenie epay Polska – dystrybutora stojaków z kartami prezentowymi.
Najważniejsze wnioski płynące z badania są następujące:
Respondenci średnio nabywają Karty Prezentowe raz w roku (85,05 proc.).
Najczęściej kupują je dla swoich bliskich (91,41 proc.).
Większość badanych wyraźnie zaznaczyła potrzebę zebrania wszystkich możliwych Kart Prezentowych w jedno miejsce. (70,00 proc.).
– Staramy się nieustannie rozwijać ofertę Kart Prezentowych dostępnych na naszych stojakach, a także zwiększać ich dostępność o nowe miejsca. Wyniki przeprowadzonego badania traktujemy jako jedną ze wskazówek do naszych dalszych działań. Odpowiedzi Klientów potwierdzają ich wsparcie dla idei Kart Prezentowych, przy jednoczesnym braku świadomości części rynku o samym produkcie. To jedynie utwierdza nas w przekonaniu o słuszności wyboru strategii działania – powiedział Piotr Adamek, Dyrektor Zarządzający w epay Polska.
Osoby kupujące karty podarunkowe są coraz bardziej świadomymi klientami. Ponad połowa (60 proc.) badanych wie czym są Karty Prezentowe i chętnie z nich korzysta. Z kolei aż 85,05 proc. kupuje je przynajmniej raz w roku. Najwięcej, bo aż 91,41 proc., nabywa karty w celu sprezentowania ich bliskiej osobie. Wyniki wskazują również duży potencjał Kart Prezentowych.
Wśród czynników, które wpływają na atrakcyjność Kart Prezentowych, niemal taka sama liczba osób wskazała za najważniejsze funkcjonalność i cenę produktu – po 38,00 proc. Respondenci zwracają też uwagę na samą markę (23,64 proc.). Klienci zapytani o to, jakie marki chcieliby znaleźć na stojakach z Kartami Prezentowymi wymieniali niemal zgodnie następujące marki: H&M, Zalando, Smyk, ale także wykazało zainteresowanie nowymi, wskazanymi przez ankieterów potencjalnymi markami. Badanie zostało przeprowadzone pod koniec kwietnia i objęło dokładnie 438 osób. W 20 lokalizacjach sieci HDS na terenie Polski w najbardziej uczęszczanych punktach, najczęściej w centrach handlowych, gdzie znajdują są salony Inmedio.
Stojaki z Kartami Prezentowymi zlokalizowanymi w jednym miejscu prezentujące ofertę różnych firm to pomysł, który marka epay Polska konsekwentnie wprowadza na Polski rynek. Ideą kart jest stworzenie nowej kategorii prezentu – zawsze trafionego. Obecnie stojaki dostępne są głównie w sklepach sieci HDS (Inmedio, Relay oraz 1-Minute) salonach Komputronik, Komputronik Megastore, Empik, salonach prasowych Kolporter oraz na wybranych stacjach Statoil. Na stojakach z kolei klient w różnych wartościach można kupić karty następujących firm: AutoMapa, BoxOff Store, Don’t Starve, Facebook, Filmbox Live, Google Play, H&M, League of Legends, MapaMap, Microsoft Office, Nintendo, Karty Orange, PlayStation, SMYK – Cały dla małych!, Spotify, The Settlers Online, Westwing, Wyjątkowy Prezent, Xbox oraz Zalando.
Respondenci średnio nabywają Karty Prezentowe raz w roku (85,05 proc.).
Najczęściej kupują je dla swoich bliskich (91,41 proc.).
Większość badanych wyraźnie zaznaczyła potrzebę zebrania wszystkich możliwych Kart Prezentowych w jedno miejsce. (70,00 proc.).
– Staramy się nieustannie rozwijać ofertę Kart Prezentowych dostępnych na naszych stojakach, a także zwiększać ich dostępność o nowe miejsca. Wyniki przeprowadzonego badania traktujemy jako jedną ze wskazówek do naszych dalszych działań. Odpowiedzi Klientów potwierdzają ich wsparcie dla idei Kart Prezentowych, przy jednoczesnym braku świadomości części rynku o samym produkcie. To jedynie utwierdza nas w przekonaniu o słuszności wyboru strategii działania – powiedział Piotr Adamek, Dyrektor Zarządzający w epay Polska.
Osoby kupujące karty podarunkowe są coraz bardziej świadomymi klientami. Ponad połowa (60 proc.) badanych wie czym są Karty Prezentowe i chętnie z nich korzysta. Z kolei aż 85,05 proc. kupuje je przynajmniej raz w roku. Najwięcej, bo aż 91,41 proc., nabywa karty w celu sprezentowania ich bliskiej osobie. Wyniki wskazują również duży potencjał Kart Prezentowych.
Wśród czynników, które wpływają na atrakcyjność Kart Prezentowych, niemal taka sama liczba osób wskazała za najważniejsze funkcjonalność i cenę produktu – po 38,00 proc. Respondenci zwracają też uwagę na samą markę (23,64 proc.). Klienci zapytani o to, jakie marki chcieliby znaleźć na stojakach z Kartami Prezentowymi wymieniali niemal zgodnie następujące marki: H&M, Zalando, Smyk, ale także wykazało zainteresowanie nowymi, wskazanymi przez ankieterów potencjalnymi markami. Badanie zostało przeprowadzone pod koniec kwietnia i objęło dokładnie 438 osób. W 20 lokalizacjach sieci HDS na terenie Polski w najbardziej uczęszczanych punktach, najczęściej w centrach handlowych, gdzie znajdują są salony Inmedio.
Stojaki z Kartami Prezentowymi zlokalizowanymi w jednym miejscu prezentujące ofertę różnych firm to pomysł, który marka epay Polska konsekwentnie wprowadza na Polski rynek. Ideą kart jest stworzenie nowej kategorii prezentu – zawsze trafionego. Obecnie stojaki dostępne są głównie w sklepach sieci HDS (Inmedio, Relay oraz 1-Minute) salonach Komputronik, Komputronik Megastore, Empik, salonach prasowych Kolporter oraz na wybranych stacjach Statoil. Na stojakach z kolei klient w różnych wartościach można kupić karty następujących firm: AutoMapa, BoxOff Store, Don’t Starve, Facebook, Filmbox Live, Google Play, H&M, League of Legends, MapaMap, Microsoft Office, Nintendo, Karty Orange, PlayStation, SMYK – Cały dla małych!, Spotify, The Settlers Online, Westwing, Wyjątkowy Prezent, Xbox oraz Zalando.