Sieć kawiarni Dunkin' Donuts z USA, znana z amerykańskich donutów, po 13 latach wraca do Polski. Spółka zawiadująca siecią planuje otwarcie 44 lokali na terenie naszego kraju.
Jak tłumaczył Paul Twohig, prezes Dunkin' Donuts na Europę, Amerykę i Amerykę Łacińską, pojawienie się sieci w Polsce jest kontynuacją ekspansji spółki w Europie. "Polska ma bogatą kulturę picia kawy, która wciąż wzrasta, uważamy więc, że Dunkin' Donuts spotka się z pozytywnym odbiorem od polskich klientów" - mówił Twohig.
Prezes Dunkin' Donuts dodał, że "czeka z niecierpliwością" na współpracę ze spółką Varsovia Food Company, która ma doświadczenie w branży i świetny plan na rozwinięcie marki w Polsce.
Dunkin' Donuts działało w Polsce w latach 1996-2002, ale wówczas nie przypadło Polakom do gustu.
Amerykańska sieć ma ponad 11 tys. lokali na całym świecie w 37 krajach. Dunkin' Donuts w Polsce ma oferować nie tylko swoje sztandarowe amerykańskie pączki, czy też muffiny lub bajgle, ale też uzupełnić swoją ofertę o produkty regionalne.
dunkindonuts.com
Prezes Dunkin' Donuts dodał, że "czeka z niecierpliwością" na współpracę ze spółką Varsovia Food Company, która ma doświadczenie w branży i świetny plan na rozwinięcie marki w Polsce.
Dunkin' Donuts działało w Polsce w latach 1996-2002, ale wówczas nie przypadło Polakom do gustu.
Amerykańska sieć ma ponad 11 tys. lokali na całym świecie w 37 krajach. Dunkin' Donuts w Polsce ma oferować nie tylko swoje sztandarowe amerykańskie pączki, czy też muffiny lub bajgle, ale też uzupełnić swoją ofertę o produkty regionalne.
dunkindonuts.com