W dziesięć lat stworzyli firmę, która wysyła 1,5 mld e-maili miesięcznie i ma kilkadziesiąt milionów złotych przychodu rocznie.
Jak to zwykle bywa, zaczęło się od potrzeby. – Jeden z klientów chciał, by jego reklama została nie tylko rozesłana na listę e-mailingową. Potrzebne mu były informacje zwrotne, że jego e-mail trafił do właściwej skrzynki odbiorczej, a nie do spamu, kiedy został otwarty oraz czy trafił do odbiorcy o odpowiedniej porze.
Więcej możesz przeczytać w 33/2015 wydaniu tygodnika Wprost .
Archiwalne wydania tygodnika Wprost dostępne są w specjalnej ofercie WPROST PREMIUM oraz we wszystkich e-kioskach i w aplikacjach mobilnych App Store i Google Play.
© ℗
Materiał chroniony prawem autorskim.
Wszelkie prawa zastrzeżone.
Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy tygodnika Wprost.
Regulamin i warunki licencjonowania materiałów prasowych.
Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy tygodnika Wprost.
Regulamin i warunki licencjonowania materiałów prasowych.