Firma CI Games z Warszawy, zajmująca się produkcją gier komputerowych, liczy na odniesienie sukcesu dzięki swojej nowej produkcji: "Sniper: Ghost Warrior 3" - informuje "Puls Biznesu".
Warszawska firma na produkcję gry przeznaczyła 40 milionów złotych, czyli prawie tyle samo, co w przypadku Wiedźmina 3 (CDP Red wydało na niego 45 milionów). Na działania marketingowe CI Games wyda od 15 do 17 milionów złotych.
Najnowsza gra CI Games została dobrze przyjęta na branżowych targach, takich jak E3 czy Gamescom. Ign.com, jeden z największych portali o grach pisze: "To nie jest kolejny klon „Call of Duty”. Snajper w pełni zasługuje na swoje miano".
Prezes CI Games, Marek Tymiński, zapewnił, że gra trafi do sprzedaży w drugim kwartale 2016 r. i ma "wyznaczyć nową jakość w segmencie gier snajperskich", dzięki takim rozwiązaniom jak np: otwarty świat.
Puls Biznesu
Najnowsza gra CI Games została dobrze przyjęta na branżowych targach, takich jak E3 czy Gamescom. Ign.com, jeden z największych portali o grach pisze: "To nie jest kolejny klon „Call of Duty”. Snajper w pełni zasługuje na swoje miano".
Prezes CI Games, Marek Tymiński, zapewnił, że gra trafi do sprzedaży w drugim kwartale 2016 r. i ma "wyznaczyć nową jakość w segmencie gier snajperskich", dzięki takim rozwiązaniom jak np: otwarty świat.
Puls Biznesu