Jedna z najbardziej znanych polskich marek z powodzeniem podbija odległe rynki zagraniczne. Bez innowacji nie byłoby to możliwe.
Od początku historii Ursusa podstawą jego działania był mariaż nauki i przedsiębiorczości. Firmę, wykorzystującą znak „P7P”, założyło w Warszawie w 1893 r. trzech inżynierów i czterech przedsiębiorców za pieniądze pochodzące z oszczędności posagowych siedmiu córek (stąd P7P).
Więcej możesz przeczytać w 42/2015 wydaniu tygodnika Wprost .
Archiwalne wydania tygodnika Wprost dostępne są w specjalnej ofercie WPROST PREMIUM oraz we wszystkich e-kioskach i w aplikacjach mobilnych App Store i Google Play.
© ℗
Materiał chroniony prawem autorskim.
Wszelkie prawa zastrzeżone.
Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy tygodnika Wprost.
Regulamin i warunki licencjonowania materiałów prasowych.
Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy tygodnika Wprost.
Regulamin i warunki licencjonowania materiałów prasowych.