Zadowolony turysta zachęci innych do odwiedzenia Polski. Zawiedziony zniechęci i odwiedzie od wizyty wielu chętnych. Taka jest natura rekomendacji, na której zostały oparte kampanie zagraniczne realizowane przez Polską Organizację Turystyczną.
Pięć lat temu rozpoczął się projekt „Promujmy Polskę Razem”. Był to początek bardzo intensywnej promocji polskiej turystyki. Dzięki zaangażowaniu środków unijnych po raz pierwszy mogliśmy dotrzeć z komunikatem promocyjnym do bardzo licznego grona odbiorców. Kampanie objęły swoim zasięgiem kilkanaście krajów europejskich, a także wybrane rynki azjatyckie.
Więcej możesz przeczytać w 49/2015 wydaniu tygodnika Wprost .
Archiwalne wydania tygodnika Wprost dostępne są w specjalnej ofercie WPROST PREMIUM oraz we wszystkich e-kioskach i w aplikacjach mobilnych App Store i Google Play.
© ℗
Materiał chroniony prawem autorskim.
Wszelkie prawa zastrzeżone.
Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy tygodnika Wprost.
Regulamin i warunki licencjonowania materiałów prasowych.
Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy tygodnika Wprost.
Regulamin i warunki licencjonowania materiałów prasowych.