Cukier, zwłaszcza biały, jaki jest, każdy widzi… I to może być mylące. Jeśli bowiem przyjrzeć się bliżej, to można wybierać w różnych rodzajach i markach. A jeśli zajrzeć za kulisy, to okaże się, że producenci przygotowują się do otwarcia rynku w UE. Rozdzielane kwoty zastąpi walka o klienta. Zegar tyka – godzina zero wybije 1 października 2017 r. Największy polski producent cukru widzi w nowym otwarciu szansę na rozwój. – Kończymy rok z dodatnim wynikiem. Budujemy siłę grupy kapitałowej, która będzie mogła konkurować z poważnymi europejskimi graczami – mówi Marek Spuz vel Szpos, prezes Krajowej Spółki Cukrowej (KSC), właściciela marki Polski Cukier.
Archiwalne wydania tygodnika Wprost dostępne są w specjalnej ofercie WPROST PREMIUM oraz we wszystkich e-kioskach i w aplikacjach mobilnych App Store i Google Play.
Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy tygodnika Wprost.
Regulamin i warunki licencjonowania materiałów prasowych.