E-commerce w Polsce: szanse i wyzwania w 2016 r.

E-commerce w Polsce: szanse i wyzwania w 2016 r.

Dodano:   /  Zmieniono: 
Podczas debaty eksperckiej czołowi gracze rynku e-commerce w Polsce dyskutowali na tematy, które w tym roku rozpalać będą branżę.

Jakie szanse i wyzwania stoją przed polską branżą e-commerce w 2016 r.? Czy i jak podatek obrotowy wpłynie na kondycję e-sklepów? Jak zmniejszać koszty i zwiększać zyski? Jak duże znaczenie ma logistyka i bezpieczeństwo platform zakupowych e-commerce? Te tematy zdominowały debatę, która odbyła się 10 marca 2016 r. w siedzibie Business Link w Warszawie. W spotkaniu udział wzięli przedstawiciele firm branży e-commerce z sektora B2B i B2C: Ilona Weiss – prezes ABC Data SA, Marcin Grzymkowski – prezes zarządu Eobuwie.pl SA, Karol Dudij – członek zarządu Unified Factory SA oraz Łukasz Kiczma – członek zarządu, ekspert ds. legislacji krajowej w Izbie Gospodarki Elektronicznej. Rolę moderatora odgrywał Rafał Irzyński, główny analityk Stowarzyszenia Inwestorów Indywidualnych. Zaproszeni eksperci mówili, że w najbliższych latach e-commerce stanie przed wieloma wyzwaniami, jednak nadal będzie siłą napędową polskiej gospodarki. Właśnie o wyzwaniach dla branży mówił Karol Dudij, członek zarządu Unified Factory SA.

Więcej możesz przeczytać w 12/2016 wydaniu tygodnika Wprost.

Archiwalne wydania tygodnika Wprost dostępne są w specjalnej ofercie WPROST PREMIUM oraz we wszystkich e-kioskach i w aplikacjach mobilnych App StoreGoogle Play.

 0

Czytaj także