Maraton ma charakter targów. W jego ramach firmy doradcze prezentują swoją ofertę i oczekiwania wobec potencjalnych pracowników na terenie Wioski Konsultingowej, zorganizowanej w Auli Spadochronowej SGH.
Organizatorzy przygotowali dla gości także inne atrakcje. Odwiedzający imprezę będą mogli się zmierzyć z realnymi zadaniami biznesowymi i próbować je rozwiązać pod okiem doświadczonych konsultantów w cyklu case studies, w tym z tzw. 'Szybkim Numerkiem', czyli case study rozwiązywanym na czas. Formularz zgłoszenia na case studies, można znaleźć na stronie www.konsulting.edu.pl.
W programie maratonu przewidziano także panel dyskusyjny "Spójrz inaczej". poświęcony rosnącemu znaczeniu konsultingu w polskiej gospodarce oraz wybory Firmy Konsultingowej Roku, wyłanianej na podstawie ankiet przeprowadzonych w dniu imprezy.
Udział w imprezie potwierdziły już firmy: Accenture, Andersen Business Consulting, A.T.Kearney, The Boston Consulting Group, Ernst & Young, Deloitte., KPMG, McKinsey & Company, CII Group, IBM, PriceWaterhouseCoopers, Roland Berger.
em