– Jednym z priorytetów strategii Carrefour w Polsce jest zaoferowanie klientom najbardziej komfortowych i przyjemnych zakupy na rynku. Dlatego chcemy stworzyć dla nich wzorowe środowisko omnikanałowe, a także dążymy do bycia liderem w zakresie innowacji oraz sprzedaży żywności przez Internet. W dniu dzisiejszym zrobiliśmy kolejny krok w tym kierunku, przenosząc globalne porozumienie Carrefour i Google, na poziom lokalny. Łączymy siły i nasze know-how, zarówno w obszarze digitalu, jak i handlu detalicznego, aby zrewolucjonizować polski rynek w 3 wymiarach: handlu internetowego, mobilnego oraz, aby wzmocnić pozycję naszej marki w Internecie. Jestem przekonany, że nasza współpraca przyniesie wymierne korzyści nie tylko polskim klientom, ale także całemu rynkowi detalicznemu w Polsce. – powiedział Christophe Rabatel, Prezes Carrefour Polska.
Czytaj też:
Do Carrefoura z własnym słoikiem i pudełkiem? Sieć promuje ideę zero waste
Współpraca ma się opierać na trzech filarach – zwiększenia zakupów i ilość internetowych klientów sieci, wypromowaniu pozycji Carrefour jako czołowego sprzedawcy detalicznego e-commerce oraz digitalizację i zmaksymalizowanie obecności marki w internecie.
W ramach partnerstwa Google udostępni sieci swój know-how oraz unikalne narzędzia w zakresie cyfryzacji, nowych technologii i sztucznej inteligencji, a Carrefour podzieli się swoim doświadczeniem w zakresie produktów, zarządzania sklepami tradycyjnymi i internetowymi oraz danymi pochodzącymi z kanałów online i mobilnych. - czytamy w komunikacie.