Takimi sloganami reklamowały się firmy. Pamiętasz je?

Takimi sloganami reklamowały się firmy.
Pamiętasz je?

Choć każdego dnia bombardują nas nowe reklamy, to niektóre slogany pamiętamy nawet po latach. Sprawdź, czy pamiętasz znane hasła reklamowe. Niektóre z nich pochodzą z lat 90. zeszłego wieku.
Twój wynik:

1 / 10 Zacznijmy od hasła, które skutecznie weszło do codziennego języka. O tym, że „prawie robi różnicę”, przekonywał:

Zacznijmy od hasła, które skutecznie weszło do codziennego języka. O tym, że „prawie robi różnicę”, przekonywał:
Źródło: Shutterstock
Heineken
Żywiec
Redds

2 / 10 Tę reklamę kojarzymy z Cezarym Pazurą. Nie pojawił się jednak na ekranie, bo jedynie „użyczył” głosu kilkuletniemu chłopcu. „Cześć, jestem Bogdan i bardzo lubię literę „B”. Bo na literę „B” jest Bogdan, babcia, bezpieczeństwo, Bankowy Otwarty Fundusz Emerytalny”. I na koniec charakterystyczne: „Bogdan mówi bankowy”. Dla wielu telewidzów te słowa małego Bogdana pozostały niezrozumiałe. W reklamie której firmy padły?

Tę reklamę kojarzymy z Cezarym Pazurą. Nie pojawił się jednak na ekranie, bo jedynie „użyczył” głosu kilkuletniemu chłopcu. „Cześć, jestem Bogdan i bardzo lubię literę „B”. Bo na literę „B” jest Bogdan, babcia, bezpieczeństwo, Bankowy Otwarty Fundusz Emerytalny”. I na koniec charakterystyczne: „Bogdan mówi bankowy”. Dla wielu telewidzów te słowa małego Bogdana pozostały niezrozumiałe. W reklamie której firmy padły?
Źródło: Materiały prasowe
Bankowy OFE
Bankowe Usługi Gwarantowane
Bankowy Fundusz Ubezpieczeniowy

3 / 10 Które słodycze wyrażają więcej niż tysiąc słów?

Które słodycze wyrażają więcej niż tysiąc słów?
Źródło: Chocolissimo
Merci
Ferrero Rocher
Rafaello

4 / 10 „Moja babiczka pochazi z Chrzanowa” przekonywał aktor w reklamie piwa

„Moja babiczka pochazi z Chrzanowa” przekonywał aktor w reklamie piwa
Źródło: Pixabay
Kozel
Żywiec
Tyskie

5 / 10 To już ostatnie pytanie o slogan browaru. „Trzy strzeliłem” to hasło marki:

To już ostatnie pytanie o slogan browaru. „Trzy strzeliłem” to hasło marki:
Źródło: Shutterstock
Królewskie
EB
Warka

6 / 10 Ciekawe, co powiedziałby Henryk Sienkiewicz, gdyby dowiedział się, że cytat z jego książki posłuży jako hasło reklamowe proszku do prania. Była to jedna z pierwszych niebanalnych reklam w lat 90. zeszłego wieku. "Ojciec prać?" kojarzymy z:

Ciekawe, co powiedziałby Henryk Sienkiewicz, gdyby dowiedział się, że cytat z jego książki posłuży jako hasło reklamowe proszku do prania. Była to jedna z pierwszych niebanalnych reklam w lat 90. zeszłego wieku. "Ojciec prać?" kojarzymy z:
Źródło: Pixabay
OMO
Dosią
Polleną 2000

7 / 10 „Lody od pokoleń” to lody:

„Lody od pokoleń” to lody:
Źródło: Shutterstock
Grycan
Zielona Budka
Koral

8 / 10 „Wyższą kulturę bankowości” obiecuje

„Wyższą kulturę bankowości” obiecuje
Źródło: Shutterstock
Alior Bank
Bank Millennium
BNP Paribas Bank

9 / 10 Z kolei o tym, że „tak powinno być w każdym banku” przekonywał nieistniający już

Z kolei o tym, że „tak powinno być w każdym banku” przekonywał nieistniający już
Źródło: Shutterstock
Eurobank
Bank Zachodni WBK
Lucas Bank

10 / 10 Na koniec akcent ze strony producenta słodyczy. „Poczuj dziecięcą radość” to hasło zachwalające produkty:

Na koniec akcent ze strony producenta słodyczy. „Poczuj dziecięcą radość” to hasło zachwalające produkty:
Źródło: Shutterstock
Goplana
Wawel
E. Wedel