Takimi sloganami reklamowały się firmy.
Pamiętasz je?

Choć każdego dnia bombardują nas nowe reklamy, to niektóre slogany pamiętamy nawet po latach. Sprawdź, czy pamiętasz znane hasła reklamowe. Niektóre z nich pochodzą z lat 90. zeszłego wieku.
Twój wynik:

1 / 10 Zacznijmy od hasła, które skutecznie weszło do codziennego języka. O tym, że „prawie robi różnicę”, przekonywał:

Zacznijmy od hasła, które skutecznie weszło do codziennego języka. O tym, że „prawie robi różnicę”, przekonywał:
Źródło: Shutterstock
Heineken
Żywiec
Redds

2 / 10 Tę reklamę kojarzymy z Cezarym Pazurą. Nie pojawił się jednak na ekranie, bo jedynie „użyczył” głosu kilkuletniemu chłopcu. „Cześć, jestem Bogdan i bardzo lubię literę „B”. Bo na literę „B” jest Bogdan, babcia, bezpieczeństwo, Bankowy Otwarty Fundusz Emerytalny”. I na koniec charakterystyczne: „Bogdan mówi bankowy”. Dla wielu telewidzów te słowa małego Bogdana pozostały niezrozumiałe. W reklamie której firmy padły?

Tę reklamę kojarzymy z Cezarym Pazurą. Nie pojawił się jednak na ekranie, bo jedynie „użyczył” głosu kilkuletniemu chłopcu. „Cześć, jestem Bogdan i bardzo lubię literę „B”. Bo na literę „B” jest Bogdan, babcia, bezpieczeństwo, Bankowy Otwarty Fundusz Emerytalny”. I na koniec charakterystyczne: „Bogdan mówi bankowy”. Dla wielu telewidzów te słowa małego Bogdana pozostały niezrozumiałe. W reklamie której firmy padły?
Źródło: Materiały prasowe
Bankowy OFE
Bankowe Usługi Gwarantowane
Bankowy Fundusz Ubezpieczeniowy

3 / 10 Które słodycze wyrażają więcej niż tysiąc słów?

Które słodycze wyrażają więcej niż tysiąc słów?
Źródło: Chocolissimo
Merci
Ferrero Rocher
Rafaello

4 / 10 „Moja babiczka pochazi z Chrzanowa” przekonywał aktor w reklamie piwa

„Moja babiczka pochazi z Chrzanowa” przekonywał aktor w reklamie piwa
Źródło: Pixabay
Kozel
Żywiec
Tyskie

5 / 10 To już ostatnie pytanie o slogan browaru. „Trzy strzeliłem” to hasło marki:

To już ostatnie pytanie o slogan browaru. „Trzy strzeliłem” to hasło marki:
Źródło: Shutterstock
Królewskie
EB
Warka

6 / 10 Ciekawe, co powiedziałby Henryk Sienkiewicz, gdyby dowiedział się, że cytat z jego książki posłuży jako hasło reklamowe proszku do prania. Była to jedna z pierwszych niebanalnych reklam w lat 90. zeszłego wieku. "Ojciec prać?" kojarzymy z:

Ciekawe, co powiedziałby Henryk Sienkiewicz, gdyby dowiedział się, że cytat z jego książki posłuży jako hasło reklamowe proszku do prania. Była to jedna z pierwszych niebanalnych reklam w lat 90. zeszłego wieku. "Ojciec prać?" kojarzymy z:
Źródło: Pixabay
OMO
Dosią
Polleną 2000

7 / 10 „Lody od pokoleń” to lody:

„Lody od pokoleń” to lody:
Źródło: Shutterstock
Grycan
Zielona Budka
Koral

8 / 10 „Wyższą kulturę bankowości” obiecuje

„Wyższą kulturę bankowości” obiecuje
Źródło: Shutterstock
Alior Bank
Bank Millennium
BNP Paribas Bank

9 / 10 Z kolei o tym, że „tak powinno być w każdym banku” przekonywał nieistniający już

Z kolei o tym, że „tak powinno być w każdym banku” przekonywał nieistniający już
Źródło: Shutterstock
Eurobank
Bank Zachodni WBK
Lucas Bank

10 / 10 Na koniec akcent ze strony producenta słodyczy. „Poczuj dziecięcą radość” to hasło zachwalające produkty:

Na koniec akcent ze strony producenta słodyczy. „Poczuj dziecięcą radość” to hasło zachwalające produkty:
Źródło: Shutterstock
Goplana
Wawel
E. Wedel