Takimi sloganami reklamowały się firmy.
Pamiętasz je?
Choć każdego dnia bombardują nas nowe reklamy, to niektóre slogany pamiętamy nawet po latach. Sprawdź, czy pamiętasz znane hasła reklamowe. Niektóre z nich pochodzą z lat 90. zeszłego wieku.
Twój wynik:
•
•
•
•
•
•
•
•
•
•
1 / 10 Zacznijmy od hasła, które skutecznie weszło do codziennego języka. O tym, że „prawie robi różnicę”, przekonywał:
Heineken
Żywiec
Redds
2 / 10 Tę reklamę kojarzymy z Cezarym Pazurą. Nie pojawił się jednak na ekranie, bo jedynie „użyczył” głosu kilkuletniemu chłopcu. „Cześć, jestem Bogdan i bardzo lubię literę „B”. Bo na literę „B” jest Bogdan, babcia, bezpieczeństwo, Bankowy Otwarty Fundusz Emerytalny”. I na koniec charakterystyczne: „Bogdan mówi bankowy”. Dla wielu telewidzów te słowa małego Bogdana pozostały niezrozumiałe. W reklamie której firmy padły?
Bankowy OFE
Bankowe Usługi Gwarantowane
Bankowy Fundusz Ubezpieczeniowy
3 / 10 Które słodycze wyrażają więcej niż tysiąc słów?
Merci
Ferrero Rocher
Rafaello
4 / 10 „Moja babiczka pochazi z Chrzanowa” przekonywał aktor w reklamie piwa
Kozel
Żywiec
Tyskie
5 / 10 To już ostatnie pytanie o slogan browaru. „Trzy strzeliłem” to hasło marki:
Królewskie
EB
Warka
6 / 10 Ciekawe, co powiedziałby Henryk Sienkiewicz, gdyby dowiedział się, że cytat z jego książki posłuży jako hasło reklamowe proszku do prania. Była to jedna z pierwszych niebanalnych reklam w lat 90. zeszłego wieku. "Ojciec prać?" kojarzymy z:
OMO
Dosią
Polleną 2000
7 / 10 „Lody od pokoleń” to lody:
Grycan
Zielona Budka
Koral
8 / 10 „Wyższą kulturę bankowości” obiecuje
Alior Bank
Bank Millennium
BNP Paribas Bank
9 / 10 Z kolei o tym, że „tak powinno być w każdym banku” przekonywał nieistniający już
Eurobank
Bank Zachodni WBK
Lucas Bank
10 / 10 Na koniec akcent ze strony producenta słodyczy. „Poczuj dziecięcą radość” to hasło zachwalające produkty:
Goplana
Wawel
E. Wedel
Więcej quizów
-
-
-
-
Biznes
-
-
Zobacz inne quizy
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Historia
-
-