„Ja, Inkwizytor”. Pierwszy zwiastun polskiej gry na podstawie powieści Jacka Piekary

„Ja, Inkwizytor”. Pierwszy zwiastun polskiej gry na podstawie powieści Jacka Piekary

„I, the Inquisitor”, pierwszy zwiastun
„I, the Inquisitor”, pierwszy zwiastun Źródło:YouTube
Polskie studio The Dust zaprezentowało pierwszy zwiastun gry „I, the Inquisitor”, tworzonej na podstawie cyklu „Ja, inkwizytor”, autorstwa polskiego pisarza fantasy Jacka Piekary. W teaserze widzimy pierwsze fragmenty gameplayu.

Gra „I, the Inquisitor” polskiego studia The Dust tworzona na książkowego cyklu „Ja, inkwizytor” Jacka Piekary ma być grą z gatunku story-driven z naciskiem na wyróżniający się system dialogowy oparty na emocjach. Studio zapowiada dopracowany świat w zamkniętej formie. O grze pierwszy raz usłyszeliśmy w 2019 roku, a we wrześniu 2020 pokazano pierwsze materiały graficzne.

Teraz The Dust pokazało pierwszy zwiastun (teaser) produkcji i opowiedziało o miejscu akcji gry - miasteczku Koenigstein i Nieświecie.

Nagranie, w którym widzimy postać głównego bohatera modlącego się w zaciszu pokoju, nad którym wisi złamany krzyż, symbol inkwizytorów, prezentuje nam urywki z gameplayu. Całość jest mroczna, zagadkowa i niesamowicie klimatyczna. W materiale możemy zobaczyć kilka dzielnic Koenigstein oraz Nieświat, miejsce, do którego Mordimer potrafi przenosić się, aby szukać odpowiedzi na pytania w związku z prowadzonym śledztwem” – opowiada The Dust.

Galeria:
„Ja, Inkwizytor”, screenshoty z gry na podstawie cyklu Jacka Piekary

„I, the Inquisitor”: Koenigstein i Nieświat

„I, the Inquisitor” będzie grą, w której gracze wcielą się w Inkwizytora Mordimera Madderdina, bohatera, który pod przewodnictwem Świętego Oficjum będzie dbał o ład i porządek Świata, w którym Jezus Chrystus nie umarł na krzyżu, a zszedł z niego, ukarał niewiernych i rządzi światem. Tytułowy bohater gry trafia do miejscowości Koenigstein, miejsca, gdzie rozgrywa się cała fabuła gry.

– Koenigstein zostało podzielone na pięć dzielnic, każda z nich jest unikalna pod względem architektury, swojej specyfiki i klimatu oraz osób, które w danej dzielnicy mieszkają – mówi Kacper Szwajka, Art Director w The Dust. – Wszystkie dzielnice architektonicznie odzwierciedlają epokę wczesnego renesansu, co tworzy niepowtarzalny klimat – dodaje

Twórcy opowiedzieli też o Nieświecie.

– Nieświat będzie odgrywał niezwykle istotną rolę - jest to „miejsce, które ukazuje prawdziwą istotę rzeczy”, przez co dla gracza stanowi jedno z najważniejszych narzędzi na drodze do prawdy i rozwiązania otaczających go intryg. Niejednokrotnie pomoże łączyć pewne fakty i doszukiwać się kolejnych poszlak – mówi Damian Pawlak, Game Designer w The Dust. – Nieświat jest jednocześnie miejscem mrocznym, złym i pełnym niebezpieczeństw, którym Mordimer będzie musiał stawić czoła – tłumaczy twórca.

Studio zapowiada, że prace nad grą zakończą się w 2022 roku.

Czytaj też:
„Eternals” ze zwiastunem. Angelina Jolie i Salma Hayek w nowej drużynie MCU

Opracował:
Źródło: WPROST.pl