Już 18. czerwca podczas wydarzenia Żarcie Na Kółkach zostaną wręczone Warszawskie Pyzy – nagrody dla najlepszych punktów z ulicznym jedzeniem. Organizatorem wydarzenia jest Gazeta Wyborcza, a nagrody dla zwycięzców ufunduje firma MAKRO Cash&Carry Polska.
Warszawska Pyza, plebiscyt "Stołecznej" na najlepsze uliczne jedzenie w Warszawie, organizowany jest już po raz czwarty.
Finalistami tegorocznej edycji wybranymi przez krytyków kulinarnych, Macieja Nowaka i Małgorzatę Mintę, zostali: Munchies Warszawa, Viet Street Food, Dogidog, GringoBar oraz Pogromcy Meatów. Spośród pięciu nominowanych, czytelnicy biorący udział w internetowym głosowaniu przyznają tytuł ,,Warszawska Pyza Publiczności”, natomiast jury w składzie: Maciej Nowak, Redbad Klijnstra i Joanna Mróz wybierze zwycięzcę tytułu ,,Warszawska Pyza“.
Nagrody dla laureatów plebiscytu ufunduje partner wydarzenia, sieć hurtowni MAKRO Cash&Carry. Firma wręczy laureatom bony towarowe na zakupy w swoich halach.
MAKRO Cash & Carry jest liderem w branży samoobsługowego handlu hurtowego. Usługi firmy, skierowane do przedsiębiorców, obejmują zarówno kompleksowe zaopatrzenie, jak i nowoczesne rozwiązania biznesowe. W MAKRO klienci znajdą pod jednym dachem artykuły spożywcze i przemysłowe w szerokim wyborze, doskonałej jakości i przystępnych cenach – jedna nowoczesna hala to odpowiednik 50 hurtowni branżowych. Do dyspozycji kupujących są także usługi dodatkowe – m.in. doradztwo biznesowe czy szkolenia gastronomiczne – które skupiają się wokół nowoczesnej Akademii Efektywnej Przedsiębiorczości MAKRO w Warszawie. W Polsce MAKRO Cash & Carry istnieje od 1994 roku. W bieżącym roku firma obchodzi 20 rocznicę rozpoczęcia działalności na polskim rynku. MAKRO posiada obecnie 41 hal (w tym już jedenaście hal mniejszego formatu). Łączna powierzchnia sprzedaży hurtowej firmy wynosi około 300000 m2. MAKRO Cash & Carry zatrudnia w Polsce ponad 5500 osób. Więcej informacji o MAKRO można znaleźć na stronach www.facebook.com/MAKROPolska oraz www.makro.pl
METRO Cash & Carry działa w 28 krajach i posiada ponad 750 samoobsługowych hurtowni. Z ponad 117 tysiącami pracowników na całym świecie, firma osiągnęła w roku obrotowym 2013/2014 sprzedaż na poziomie około 31 mld euro. METRO Cash & Carry jest linią sprzedaży w ramach firmy METRO Group. METRO Group to jedna z największych międzynarodowych firm handlu detalicznego. W roku obrotowym 2013/2014 grupa osiągnęła sprzedaż w wysokości około 63 mld euro. Firma zatrudnia około 250 tysięcy pracowników i działa w ponad 2200 halach w 31 krajach. Wyniki Grupy METRO opierają się na sile sprzedaży firm (linii sprzedaży), które działają niezależnie w poszczególnych segmentach rynku: METRO/MAKRO Cash & Carry - międzynarodowego lidera samoobsługowego handlu hurtowego - Media Markt, Saturn - lidera na europejskim rynku handlu elektronicznego oraz hipermarketów - Real i Galerii Kaufhof.