Szwedzka odzieżowa firma H&M zamierza rozwijać sieć second handów, czyli sklepów z używaną odzieżą. Do koncernu należy około 70 proc. udziałów w start-upie Sellpy, który umożliwia odsprzedawanie używanej odzieży online. Grupa H&M zaczęła inwestować w Sellpy w 2015 roku. „Inwestujemy w Sellpy, ponieważ mocno wierzymy w tę firmę i jej założycieli. Sellpy ma unikalny model biznesowy, który doskonale wpisuje się w wizję Grupy H&M” – poinformowała Nanna Andersen.
„Cieszymy się, że możemy kontynuować współpracę z H&M Group”
Sprzedaż rzeczy używanych to jeden z najszybciej rozwijających się sektorów w branży modowej – informuje Grupa H&M w komunikacie prasowym. Firma przekazała także, że chce brać udział w procesie nadawania starym ubraniom nowego życia, a second handy dają taką możliwość.
– Cieszymy się, że możemy kontynuować współpracę z Grupą H&M, aby umożliwić wszystkim uczestniczenie w „obiegu zamkniętym” branży modowej, niezależnie od tego czy mieszkają w Szwecji, czy w innym miejscu. Dzięki wsparciu Grupy H&M możemy nadal wprowadzać innowacje oraz zwiększać świadomość – powiedział Michael Arnör, CEO Sellpy.
Czytaj też:
LPP debiutuje w Finlandii. Na rynku pojawiło się pięć marek grupy