– Polska pozostaje dla nas jednym z trzech kluczowych rynków w Europie, a także jednym z najlepszych na świecie. Planujemy dalsze inwestycje w polski rynek. W najbliższym czasie szczególnie ważne będzie dla nas ulepszanie metod płatności oraz zacieśnianie współpracy z bankami –powiedział ISBtech Dwulit.
Zaznaczył, że w sytuacji pandemii platforma dostosowuje działania do zmieniającej się rzeczywistości oraz optymalizuje łańcuchy dostaw.
– AliExpress nieustannie się zmienia, by spełniać oczekiwania swoich klientów i oferować usługi na jak najwyższym poziomie. Zamówienia realizujemy w normalnym trybie i bez opóźnień – dodał dyrektor.
Podkreślił, że liczne dane pokazują, iż pandemia koronawirusa stała się motorem napędowym dla e-handlu.
– Obecnie notujemy duży wzrost zainteresowania produktami przeznaczonymi na walkę z koronawirusem, a także w kategoriach samochodowych czy związanych z remontowaniem domu czy ogrodnictwem – dodał Dwulit.
AliExpress to platforma zakupowa należąca do Alibaba Group.
Czytaj też:
Zakupy przez internet w Biedronce? Teraz to możliwe