MODIVO to doskonały przykład „sklepu przyszłości”, który serwuje swoim klientom unikatowe połączenie sprzedaży online ze stacjonarną. W tym wyjątkowym miejscu nie znajdziemy rzędów wieszaków pełnych ubrań i nie będziemy musieli szukać odpowiedniego rozmiaru wśród sterty produktów. Rzeczy, które chcemy przymierzyć, wybieramy za pomocą… tabletu. W MODIVO jest aż 21 takich urządzeń – każde zamontowane tuż przy wygodnej kanapie.
Otrzymujemy specjalny kod oraz informację, w której przymierzalni czekają zamówione przez nas produkty. Na miejscu za pośrednictwem tabletu wybieramy ubrania, które chcemy zakupić, a które odłożyć. Cała odzież zostaje w pomieszczeniu, a my przy kasie – po opłaceniu zamówienia –odbieramy zapakowany już towar.
Sklep stara się także wyjść naprzeciw osobom, które nie do końca potrafią się odnaleźć wśród najnowszych rozwiązań technologicznych. Zespół sklepu wraz z concierge przeprowadzą klienta przez proces zakupów krok po kroku, a także doradzą podczas wyboru wymarzonej stylizacji.
To wszystko sprawia, że salon MODIVO nie przypomina znanych dotychczas sklepów z odzieżą. A doświadczenia zakupowe klienta wchodzą na wyższy poziom i są dowodem na to, że moda wraz z technologią tworzą duet idealny.
Marka dostrzegła dwie potrzeby. Po pierwsze, wielu klientów chce stworzyć w czasie zakupów total look, często zbudowany na produktach ulubionej marki lub kilku ulubionych marek. Chcą mieć możliwość dobierania najnowszych trendów i budowania kompletnych stylizacji. Po drugie - pragną wygody. A w MODIVO, w jednym miejscu znajdą kilkadziesiąt tysięcy produktów od niemal 250 marek premium. Są to m.in.: Versace Jeans Couture, Michael Kors, Liu Jo, DKNY, Twinset, Elisabetta Franchi, Calvin Klein, Ralph Lauren czy Emporio Armani. Ale to nie wszystko. Salon odzieżowy MODIVO ma sprawdzonych partnerów biznesowych i niezwykle szybki łańcuch dostaw. Stale rozwija portfolio marek – także o te własne, dostępne w MODIVO na wyłączność, jak np. Eva Longoria czy Rage Age.
Każdy klient może tu obcować z modą w zupełnie inny, nowatorski sposób.
Archiwalne wydania tygodnika Wprost dostępne są w specjalnej ofercie WPROST PREMIUM oraz we wszystkich e-kioskach i w aplikacjach mobilnych App Store i Google Play.
Dalsze rozpowszechnianie artykułu tylko za zgodą wydawcy tygodnika Wprost.
Regulamin i warunki licencjonowania materiałów prasowych.