W ubiegłym tygodniu odbyła się premiera najnowszych gier na konsole XBOX 360 firmy Microsoft. Goście zaproszeni na specjalny pokaz Best of X-Box jako pierwsi mogli obejrzeć i spróbować swoich sił w grach Halo 4, Forza Horizon, Nike+ Kinect Training, Dance Central 3 oraz Fable the Journey. Koncepcję, oprawę i produkcję wydarzenia przygotowała agencja Havas Engage Warsaw.
Impreza Best of X-Box odbyła się w sali kinowej Domu Kultury Saska Kępa. Prezentacja gier miała charakter trójwymiarowego, dynamicznego teledysku, gdzie obraz wideo wzbogacony był przestrzenną oprawą świetlną. Odsłonę każdej z gier poprzedzało precyzyjnie wyreżyserowane widowisko osadzone w DNA danej gry. Pokaz poprowadził Marcin Dobrowolski, dziennikarz radia PiN.
O dobrą muzykę podczas nieoficjalnej części wydarzenia zadbał DJ Sunny, grając z towarzyszeniem live acts na saksofonie. Dodatkową atrakcją była obecność Master Chiefa kultowej postaci z gry Halo 4.
Premierowy pokaz został przygotowany i zrealizowany przez agencję Havas Engage Warsaw, której jedną z czterech kluczowych kompetencji jest event marketing. Agencja jest na liście dostawców usług eventowych firmy Microsoft na podstawie zawartej na rok umowy.
Havas Engage Warsaw
Havas Engage Warsaw specjalizuje się w akcjach aktywujących i angażujących konsumentów. Experience marketing, event marketing, shopper & retail marketing oraz graphic design to główne kompetencje agencji. Havas Engage Warsaw jest wielokrotnym zdobywcą nagród w konkursach branżowych. W 2011 roku zdobyła tytuł Agencji Roku w raporcie przygotowanym przez redakcję Media & Marketing Polska.