Havas PR Warsaw z nowymi klientami z sektora ubezpieczeń

Havas PR Warsaw z nowymi klientami z sektora ubezpieczeń

Dodano:   /  Zmieniono: 

Agencja Havas PR odpowiada za działania public relations związane z wejściem na polski rynek towarzystwa ubezpieczeń na życie Prudential. Grono klientów finansowych agencji powiększa również Polska Izba Ubezpieczeń (PIU), organizacja samorządu branżowego reprezentująca wszystkie zakłady ubezpieczeń działające w Polsce.

Ponowne rozpoczęcie działalności towarzystwa ubezpieczeń Prudential w Polsce to jedno z największych wydarzeń w tej branży w bieżącym roku. Ubezpieczyciel po 70 latach nieobecności zdecydował się na powrót do Polski. Obsługująca już ponad 26 milionów klientów w krajach Azji, Stanach Zjednoczonych i Wielkiej Brytanii firma zainwestuje w Polsce przeszło 150 mln złotych. Agencja Havas PR prowadzi kompleksową obsługę PR Prudential Polska, odpowiadając m.in. za wprowadzenie marki na rynek, strategiczne doradztwo komunikacyjne oraz relacje z mediami. Współpraca została nawiązana w wyniku przetargu. Umowę podpisano na czas nieokreślony.

W ostatnim czasie agencja zaczęła świadczyć także usługi doradcze w zakresie public relations Polskiej Izbie Ubezpieczeń. Współpraca obejmuje m.in. doradztwo i realizację działań w zakresie relacji z mediami oraz wsparcie w obszarze edukacji ubezpieczeniowej prowadzonej przez PIU.

Pracami dedykowanych zespołów obsługujących klientów z sektora finansowego kieruje Alicja Górka, Consulting Director, Havas PR Warsaw.

Havas PR Warsaw

Havas PR Warsaw (dawniej Euro RSCG Sensors) jest  największą sieciową agencją public relations w Polsce oferującą doradztwo komunikacyjne i kompleksowe działania public relations w obszarach brand PR, komunikacji korporacyjnej, komunikacji finansowej i relacji inwestorskich, edukacji i komunikacji zdrowotnej, komunikacji wewnętrznej oraz zarządzania kryzysami. Havas PR to także pionier na polskim rynku w wyznaczaniu trendów w działaniach w social media. Agencja ma na swoim koncie liczne nagrody i wyróżnienia w polskich (Złote Spinacze) i międzynarodowych (SABRE Awards) konkursach branży public relations.

Źródło: Havas Worldwide;
dostarczył:
netPR.pl