Ruszył program Panasonic CLUB

Ruszył program Panasonic CLUB

Dodano:   /  Zmieniono: 
fot. netPR.pl Źródło: InfoWire.pl

Firma Panasonic uruchomiła program Panasonic CLUB, który gwarantuje najwyższe standardy obsługi posprzedażowej i unikalne korzyści osobom, które zakupią telewizor Panasonic LED lub plazmę Panasonic z oferty na rok 2012. Za całościową koncepcję działań, w tym przygotowanie systemu informatycznego, stronę www, kreację i obsługę programu, jest odpowiedzialna agencja Marketing House, lider rynku marketingu relacyjnego.

Zakup sprzętu to dopiero początek oprócz doskonałej jakości urządzeń nowoczesny konsument oczekuje również niezawodnej obsługi posprzedażowej na najwyższym poziomie. W tym celu powstał Panasonic CLUB, dzięki któremu osoba kupująca sprzęt firmy Panasonic otrzyma dużo więcej niż tylko produkt najwyższej jakości.

Poprzez rejestrację na stronie panasonic-club.pl, każdy, kto kupił telewizor marki Panasonic, uzyska unikalne korzyści dostępne tylko dla klientów tej marki. Klubowicze mają m.in. łatwy dostęp do obsługi serwisowej, którą mogą wezwać jednym kliknięciem, będą mogli korzystać z ekskluzywnych ofert dostępnych tylko dla klubowiczów, jako pierwsi będą również informowani o najnowszych produktach Panasonic i aktualnych promocjach.

W chwili uruchomienia program pozwala na rejestrację i obsługę telewizorów Panasonic Viera. Planowany jest dalszy systematyczny rozwój programu.

Za całościową strategię działań odpowiada agencja Marketing House lider rynku marketingu relacyjnego. Do przygotowania programu zostały wykorzystane autorskie silniki Marketing House: Loyalty Drive i MH CMS.

 

O agencji Marketing House

Marketing House jest liderem rynku marketingu relacyjnego. Specjalizuje się w indywidualnej komunikacji na masową skalę. Dzięki wiedzy pozyskanej z analizy danych dotyczących zachowania konsumentów tworzy efektywne programy lojalnościowe i motywacyjne w segmencie B2B i B2C, skuteczne promocje konsumenckie oraz angażujące rozwiązania mobilne. Agencja Marketing House stawia nie tylko na mierzalność, ale także przewidywalność działań. Celem nadrzędnym jest przy tym zawsze zwiększenie ROI.

http://www.marketing-house.pl

O Panasonic

Panasonic Corporation jest światowym liderem w produkcji elektroniki i innowacjach technologicznych w trzech obszarach: konsumenckim, biznesowym i przemysłowym. Firma z siedzibą w Osace, w zakończonym 31 marca 2012 roku finansowym, zanotowała sprzedaż netto w wysokości 7,85 bilionów jenów. Akcje firmy notowane są na giełdach w Tokio, Osace, Nagoyi oraz w Nowym Jorku (symbol NYSE: PC). Firma Panasonic w roku 2018 będzie świętowała 100 rocznicę powstania, wizja firmy zakłada, że do tego roku Panasonic będzie najbardziej ekologicznym producentem elektroniki na świecie. Więcej informacji o firmie  i marce Panasonic oraz jej zaangażowaniu w zrównoważony rozwój biznesu znajduje się pod adresem http://panasonic.net/ lub http://panasonic.pl/.

Panasonic Polska znajdź nas online!

http://www.facebook.com/panasonicpolska

http://www.youtube.com/PanasonicPolska

http://www.panasonic.pl

http://www.lumisfera.pl

https://www.panasonic-club.pl

 

Źródło: Marketing House;
dostarczył:
netPR.pl