Drogerie Rossmann są jednymi z najbardziej lubianych przez Polaków sklepów. To wniosek z badań opublikowanych przez Puls Biznesu i Rzeczpospolitą. Nieco wyżej oceniono tylko wirtualne Allegro.pl i meblową Ikee.
W badaniach pod hasłem Postrzeganie ofert sieci detalicznych w 2012 roku przeprowadzone przez OC&C Strategy Consultants o ulubione sklepy zapytano potencjalnych Klientów, sprawdzając tym samym opinie o blisko 50 sieciach handlowych działających w Polsce. Wyniki badania potwierdziły bardzo silna pozycję lidera rynku drogeryjnego w Polsce. Jako swój ulubiony sklep Rossmanna wskazało 86,2% badanych. To doskonały wynik, zwłaszcza, że liderem zestawienia jest działający tylko w internecie serwis Allegro.pl oraz szwedzka Ikea, a wyniki pierwszej trójki są bardzo zbliżone.
Drogerie Rossmann znalazły się także w czołówce zestawień uwzględniających zasobność portfela Klientów. W gospodarstwach domowych z dochodami poniżej 7 tys. zł jako ulubione wskazało je 86,5% badanych, tam gdzie dochody przekraczają 16 tys. zł Rossmanna wytypowało 82,5%.
Warto wspomnieć, że Rossmann wyprzedził wszystkie sieci dyskontowe, a także super i hiper markety oraz branżową konkurencję.