Rusza kampania wizerunkowa PZU. Ma podkreślać silny atut ubezpieczyciela, czyli spokój, który daje swoim klientom zgodnie z obietnicą: Cokolwiek się wydarzy, na PZU można zawsze polegać.
- Pomysł kampanii zbudowany jest na jednej z głównych przewag konkurencyjnych PZU dostępności. W spocie zaprezentowana jest ona oczywiście z przymrużeniem oka. PZU jest wszędzie. Oddziały, internet, telefon, agenci to najważniejsze kanały kontaktu dla klienta. W okresie świąt najtrafniejszym zobrazowaniem wszechobecności PZU jest pokazanie, że docieramy nawet na koło podbiegunowe i mamy dla Świętego Mikołaja renifery zastępcze. Święta to magiczny czas i taki też jest nasz nowy film. Chcemy życząc spokojnych Świąt przypomnieć, że cokolwiek się wydarzy klienci mogą na nas polegać mówi Marta Życińska, dyrektor biura marketingu w PZU.
Kampania potrwa od 6 grudnia 2012 roku do 13 stycznia 2013 roku. Spoty telewizyjne ukażą się w TVP, Polsat, TVN, TVP Info, TV4, TVN Niche, AtMedia, DCAP, Polsat Niche, TVP Niche. Działania w internecie wystartują 6 grudnia materiałami video spot TV. Od 12 grudnia pojawią się: LP swieta.pzu.pl i banery. Komunikacja w sieci potrwa do końca miesiąca. PZU z kampanią będzie obecny m.in. w: onet.pl, YouTube, gazeta.pl i TVN Player. Ponadto spoty będą prezentowane w kinach: Multikino, Cinema City, Silver Screen i Helios. Na witrynach wybranych oddziałów PZU zamieszczone zostaną wyklejki Jesteśmy przygotowani na Święta i na całą zimę.
Za kreację kampanii odpowiada PZL. Domem produkcyjnym jest Opus, reżyserem Antek Nykowski. Media zakupił Starlink oraz ACR (internet). Za kreację w sieci odpowiada K2 Internet.