W dniu 4 grudnia do Spółki wpłynęła podpisana wieloletnia umowa ramowa z PTK Centertel Sp. z o.o., operatorem sieci Orange, na sprzedaż produktów oraz usług dla platformy MRF Server. Wartość zamówień powiązanych z wymienioną umową może przekraczać w każdym roku jej obowiązywania 10% kapitałów własnych emitenta.
Dzięki dostarczonej przez nas platformie najnowszej generacji, Orange może budować nowe usługi multimedialne szybciej oraz bardziej efektywnie kosztowo. Świetna współpraca z naszym klientem w obszarze infrastruktury mobilnej w roku 2011 i 2012 zaowocowała nową umową, na bazie której będziemy rozwijać dostarczoną platformę o kolejne usługi. Pierwszą fazę wdrożenia zakończymy jeszcze w bieżącym roku, a biorąc pod uwagę elastyczność i możliwości platformy, współpraca w roku 2013 zapowiada się optymistycznie. Dzięki nabytym kompetencjom i doświadczeniom będziemy w stanie poszerzyć naszą ofertę dla całego rynku telekomunikacyjnego. mówi Kamil Nagrodzki, Wiceprezes Zarządu, Dyrektor Techniczny Wind Mobile S.A.
O Wind Mobile S.A.
Wind Mobile jest integratorem i dostawcą autorskich rozwiązań teleinformatycznych umożliwiających operatorom mobilnym oferowanie nowoczesnych usług i generowanie dodatkowych przychodów. Użytkownicy telefonów komórkowych z technologią i produktami Wind Mobile spotykają się każdego dnia.
Firma znana głównie dzięki wysoce skalowalnej Platformie RBT, oferującej popularne halodzwonki, dostarcza również takie rozwiązania mobilne jak: VAS Force, HaloAds, Mobile Ad Server, Voice Courier, Smart Apps, USSD Gateway, IVR/ITR, Call Completion, Voice Mailing, Recommendations oraz wiele innych.
Do grona klientów Wind Mobile należą wszyscy najwięksi komórkowi operatorzy w Polsce: Polska Telefonia Cyfrowa (T-Mobile, Heyah), PTK Centertel (Orange), Polkomtel (Plus), P4 (Play Mobile) i Cyfrowy Polsat, a także operator Nova w Islandii.
O PTK Centertel
W Polsce operatorem Orange jest Polska Telefonia Komórkowa Centertel (od 19 września 2005 r). Jedynym udziałowcem PTK Centertel jest obecnie Telekomunikacja Polska S.A.
Na polskim rynku Orange pojawił się jesienią 2005 r., zastępując popularną Ideę. Od początku nowa marka zjednała sobie rzeszę zwolenników. Dziś obecna jest na całym świecie. Orange powstał w marcu 1994 roku, na bardzo już wówczas konkurencyjnym rynku brytyjskim. Od początku ambicją Orange było stać się pierwszą, preferowaną przez klientów marką. Jej twórcy wiedzieli, że aby osiągnąć taki sukces, należy zbudować silny, nowatorski i wyraźnie odróżniający się od konkurencyjnych wizerunek marki, inny od marek skoncentrowanych na zaawansowanej technologii i skomplikowanych planach taryfowych.