W dniu dzisiejszym, tj. 20 grudnia, Wind Mobile rozpoczyna realizację świątecznej kampanii w ramach Open Ringback (holodzwonek.pl).
Do współpracy spółka zaangażowała popularne stacje telewizyjne: ESKA TV, 4Fun TV, Polo TV i TV Disco, a istotne wsparcie kampanii w kanale SMS zapewni Bauer oraz 4Fun Media. Wraz z realizacją kampanii Wind Mobile rozpoczął współpracę z Sony Music jedną z największych wytwórni muzycznych na Świecie.
Dzięki Open Ringback dział Mobilnej Rozrywki Wind Mobile nabiera wiatru w żagle. Kampania świąteczna to pierwszy znaczącej skali projekt w ramach Open Ringback, w który zaangażowaliśmy tak liczne grono partnerów mediowych. Po raz pierwszy realizujemy również projekt z Sony Music promując takie przeboje świąteczne jak Last Christmas grupy Wham! czy All I want for Christmas is You w wykonaniu Mariah Carey. mówi Tomasz Kiser, wiceprezes spółki.
Nowy model sprzedaży halodzwonków sprawdził się. W przyszłym roku zaangażujemy co najmniej 20-krotnie większy budżet na promocję Open Ringback w stosunku do 2012 r. Pod względem sprzedaży muzyki cyfrowej 2013 będzie fascynującym rokiem dla Wind Mobile. mówi Igor Bokun, prezes spółki.
O Wind Mobile S.A.
Wind Mobile jest integratorem i dostawcą autorskich rozwiązań teleinformatycznych umożliwiających operatorom mobilnym oferowanie nowoczesnych usług i generowanie dodatkowych przychodów. Użytkownicy telefonów komórkowych z technologią i produktami Wind Mobile spotykają się każdego dnia.
Firma znana głównie dzięki wysoce skalowalnej Platformie RBT, oferującej popularne halodzwonki, dostarcza również takie rozwiązania mobilne jak: VAS Force, HaloAds, Mobile Ad Server, Voice Courier, Smart Apps, USSD Gateway, IVR/ITR, Call Completion, Voice Mailing, Recommendations oraz wiele innych.
Do grona klientów Wind Mobile należą wszyscy najwięksi komórkowi operatorzy w Polsce: Polska Telefonia Cyfrowa (T-Mobile, Heyah), PTK Centertel (Orange), Polkomtel (Plus), P4 (Play Mobile) i Cyfrowy Polsat, a także operator Nova w Islandii.